Õigete tulemus- ja tegevusmõõdikute paika panemine ning jälgimine on tihti üks põhjustest, miks näiliselt sarnaste ettevõte edukus on erinevad. See on juhtimise üks osa ning ühtset sobivuse vastust siin ei ole. Võidab see kes on kavalam ja järjepidev. Pead teadma oma firma seoseid tegevuste nüansside ja tulemuste vahel. Samas ei soovita liiga palju tegureid jälgida – kui keskendud kõigele siis tegelikult ei keskendu mitte millilegi. Lisaks, paljud tregurid on teineteisest sõltuvad.
Üldiselt on soovituslik jälgida sellist loogikat:
Ettevõtte mission – ettevõtte esmärk – põhi tulemusmõõdikud (KPI, Key Performance Indicators) numbrilisTe eesmärkidena – tegevusmõõdikud.
Erinevate tasandite mõõdikud toetavad teinedeist. Seega kui ühe tasandi määrad aga teist mitte, siis puudub ikkagi süstemne eesmärkide täitmine.
Tulemus- ja tegevusmõõdik on oluline nii ettevõtte kui ka töötaja jaoks. Tihti on problem, et juhtkond paneb mõõdikud ja eesmärgid paika kuid töötajatele/kolleegidele ei selgitata seda piisavalt. Tulemuseks on see, et inimesed ei tööta ettevõtte eesmärgi nimel.
Need võivad tunduda ebaolulised asjad igapäeva töös, kuid kui sa ei hooli näiteks mitu klienti ühes kuus teenindad või palju saadad pakkumisi välja (müügikõnet) siis ei tohiks ka kurata müügi tulemuste üle. Sama analoogia kehtib ka muude ettevõtte tegevunäitajate, eesmärkide ja üldise missiooni vahel (efektiivsus, bränd jne).